رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد؛

جوانان جمعیت هلال احمر؛ مصداق بارز بیانیه گام دوم انقلاب هستند/  اعزام امدادگران فعال در طرح‌های ملی دهه آخر صفر به عتبات عالیات

کولیوند گفت: اعضای جمعیت هلال احمر؛ مصداق بارز بیانیه گام دوم انقلاب بوده و جوانانی انقلابی، مومن، خوشفکر و خلاق دارد.
کد خبر: ۶۸۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸ - 05September 2024

جوانان جمعیت هلال احمر؛ مصداق بارز بیانیه گام دوم انقلاب هستند/  اعزام امدادگران فعال در طرح‌های ملی دهه آخر صفر به عتبات عالیاتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، آئین اختتامیه طرح‌های ملی خدمت‌رسانی جمعیت هلال احمر در دهه پایانی ماه صفر با حضور مسئولان این جمعیت، برخی از مسئولان اجرایی استان و همچنین ۵ هزار عضو جوان، امدادگر و داوطلب هلال احمر در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

در این برنامه؛ «پیرحسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای این جمعیت و سایر شهیدان انقلاب اسلامی، طی سخنانی اظهار داشت: برخورد می‌بالیم در نهادی خدمت می‌کنیم که اعضای آن، مصداق بارز بیانیه گام دوم انقلاب بوده و جوانانی انقلابی، مومن، خوشفکر و خلاق دارد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت‌گزاری، مأموریت و سرمایه اجتماعی به همراه دارد، افزود: خدمت به مردم و به خصوص زائران اهل بیت در نزد خدا جایگاه و مزد ویژه‌ای دارد و تفکر خدمت‌رسانی اسلامی در وجود ناب جوانان هلال احمر تبلور یافته است.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه سخنانش با بیان اینکه صداقت و تعهد، ویژگی بسیار مهم جوانان جمعیت هلال احمر است، گفت: ما جمعیت هلال احمر و جمعیت امام حسینیم و به همین خاطر از مبانی ارزشی و اسلامی‌کوتاه نمی‌آییم.

وی در ادامه طی درخواستی از جوانان جمعیت هلال احمر، تأکید کرد: از جوانان عزیز تقاضا دارم، خاطرات تلخ و شیرین این طرح را مکتوب و به جمعیت هلال احمر ارسال کنند و علاوه بر این ثبت و ضبط؛ هریک راوی خاطرات خود در هر جمعی که حضور پیدا می‌کنند باشند.

کولیوند در پایان سخنان خود با قدردانی از همه فعالان حاضر در طرح‌های خدمت‌رسانی «قدم به قدم در مسیر بهشت» و «همسفران خورشید»، تصریح کرد: به پاس خدمت خالصانه همه عزیزان، یک سفر آموزشی، زیارتی و فرهنگی عتبات عالیات برای مشارکت‌کنندگان در طرح‌های مذکور در نظر گرفته خواهد شد. در این سفر، خانواده شاهد و ایثارگر هلال احمر نیز، مسافران به این سفر معنوی را همراهی خواهند کرد.

حضور اقوام مختلف ایران؛ در طرح‌های ملی هلال احمر

در بخش دیگری از این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید ‌هاشم حسینی‌المدنی» رئیس سازمان جوانان هلال احمر نیز با اشاره به اهمیت اجرای طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت»، افزود: این توفیق نصیب جوانان هلال احمر شده تا خادم الرضا باشند و در این مکان مقدس برای انجام کارهای خارق العاده که همه را تحت تاثیر قرار داده حضور پیدا کنند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر ضمن قدردانی از تمامی‌کسانی که در روند اجرای طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت»، کمک کردند، در پایان صحبت خود یادآور شد: از تمامی اقوام و از جای جای ایران؛ جوانان ما در جمعیت هلال احمر گرد هم آمدند و در طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت» به زائران امام رضا (ع) خدمت‌رسانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار